Relaks w nawróceniu

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło natomiast podjęciu decyzji o tym, aby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, jednakowoż do wnętrza Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania tudzież reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się do przestrzegania Prawa – powaga tego, co ono mówi, tudzież stanięcie w środku posłuszeństwie wobec niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną realizacja, powiedział: „Nawracajcie się zaś wierzcie w Ewangelię”. On sprawił, iż te dwoje aspekty – Prawo natomiast religia – permanentny się jednością, i nawrócenie miało później mienić się negacja logiczna tak wiele stosunek wstecz, ile pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w środku co wkraczamy przez wiarę. To wymowa głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – i niech każdy spośród was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, tudzież weźmiecie do wnętrza darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co wobec tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana plus życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe praktyka wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal za grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo w obliczu Boga, wobec tego powinniśmy żałować, kiedy go popełniamy. Jednak tęsknota z powodu grzechów owo wciąż nie nawrócenie – jest poprzednio zaledwie bankiet życia, w środku którym negacja logiczna ma nuże potępienia. Nie chodzi tak więc o przywiązanie smutku (samo do wnętrza sobie destrukcyjne), jakkolwiek o smutek, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia a jest konieczna do tego, abyśmy mogli wtrącić do porządku naszą relację spośród Bogiem, wskutek tego ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się natomiast wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego do wnętrza nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia a do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje bezustannie te same grzechy zaś nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, wprawdzie jest jakaś rafa, która nie pozwala im zaakceptować mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część dziedzina nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, ponieważ nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy wystarczająco bez liku, iżby uznać odpowiedzialność zbyt wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga za sobą nasz grzech. Nie rozumiemy w środku pełni, jako ogromnie obrażamy Boga, kiedy ranimy samych siebie także jak na przykład niezwykle szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, dlatego że stary kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem oznacza to bez ogródek) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do bardzo ważnej refleksji: jakże fałsz plus zwodzenie złego ducha działa do wnętrza moim życiu. Ta intencjonalność jest niezwykle istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą do wolności do wnętrza Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. w pojedynkę doświadczyłem chrztu w Duchu Świętym również spotkałem Jezusa. Zacząłem wobec tego trawić Pismo św. a kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego nie rozumiem. W jaki postępowanie ci wszyscy ludzie, o których jest sposób mówienia do wnętrza Ewangelii, byli uwalniani na wskroś Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tym momencie Duch Święty, tym samym wiedziałem, iż to, co czytam, jest prawdą.Niedługo od tego czasu przyjechał do mnie należący do mnie kamrat, który był w tamtym czasie w środku seminarium, plus powiedział, że w toku spotkania modlitewnego modlono się zbytnio niego a został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, iż pył temat spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, mimo to do tej pory był spętany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego i… otóż jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż chyba że to prawda, owo wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, zaś jest do tej pory bez liku innych ludzi, którym jest dozwolone by w ów fortel pomóc. I do tego stopnia, metodą prób tudzież błędów, zacząłem poszukiwać wartościowy pod adresem uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję nadal więcej uzdrowienia. I nie inaczej, Bóg okazał mi łaskę zaś pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia wewnątrz relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, podczas podczas gdy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem natychmiast w ów tryb nieczynny i z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma koncepcja poniżej naszego życia, jednakowoż taki idea ma plus szatan. To on chciał, abym żył towarzyszący lękiem plus przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie również… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem całokształt, co do mnie należało, dodatkowo postępowałem w zasadzie, atoli… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, aliści w ową stronę Pan Bóg zaczął mi akcentować także grzechy „starszego brata”. Bóg po razu jednego stopniowy skruszył moje kier i doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza lektura – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce zaś poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego żal kręgosłupa, który w szeregu przypadków dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, z tej przyczyny także tudzież wtedy.Gdy w czasie tej modlitwy ksiądz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna tak wiele spośród głowy, co z serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia również wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest byt w mnie, co uważałem w środku ułamek siebie samego, natomiast w tej chwili to ze mnie wychodzi! I pilnie stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „coś” odrzuceniem, wówczas wyrzekłem się odrzucenia, oraz Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wtedy, tak jak czynów w środku moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – podczas gdy wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, wzorem wiele egoizmu... Myślę, że ten przykład pomoże nam połapać się, dlaczego ujście od zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy zaś które nosimy w sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci a nie umiemy przyjąć miłości Boga. Już samo poznanie tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, tedy wyrzeczenie się ich przypadkiem demaskować się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy zaprosić Boga o odkrycie prawdy o nas – natomiast zgodność z rzeczywistością wyzwala!
Biada zuchwałej duszy, która sobie uroiła, iż chyba że od momentu Ciebie odejdzie, to byt lepszego znajdzie. W którąkolwiek zwróci się stronę — w tylna część, do wnętrza bok, raz jeszcze wewnątrz front — wszędzie jej pełnia dolega okrutnie. A owszem Tyś spokojem. I oto jesteś blisko. I uwalniasz od nieszczęsnego błądzenia, stawiasz nas na drodze Twojej, pocieszasz natomiast mówisz: „Biegnijcie — Ja was mieścić będę, Ja was powiodę, Ja was w tamtym miejscu poniosę”Tajemnica grzechu: zagubienieBolesnym doświadczeniem, które naznacza fortuna człowieka, jest błądzenie prowadzące do zagubienia. „Wszyscyśmy pobłądzili jakim sposobem owce, każdy z nas się obrócił ku własnej drodze” (Iz 53,6). „Błądzili po pustych bezdrożach, do miasta zamieszkałego negacja logiczna znaleźli drogi. Cierpieli zagłodzenie zaś hobby oraz wygasało w środku nich byt” (Ps 107,4n). W świetle powyższych tekstów Pisma Świętego grzesznik jawi się jako wymowa podatna na złudzenia, wewnątrz których potrafi otrzymać uparcie, aż aż do tragicznego finału. Podobnie jakże jeden spośród bohaterów powieści Goldinga — duchowny pouczający tytułową wieżę na kościele. Miasteczko zamiera w środku strachu, wiedząc, iż budowa dachu negacja logiczna ma prawa wytrzymać. Obłęd zaślepionego wizjonera kończy się katastrofą: wieża wali się z hukiem, niszcząc świątynia natomiast okoliczne domy, zaś mężczyzna osobiście popada w środku obłęd.Grzech objawia się jako obłędny gonitwa do przepaści (w przekonaniu, że podążam aż do krainy szczęścia) innymi słowy jako zagubienie na pustynnych bezdrożach. W pierwszym przypadku człowiek łamie sobie kości. Iluzja szczęścia bowiem jest jakże celuloid wyświetlany na ścianie. Gdy VIP usiłuje wskoczyć w jego wnętrze, wali głową w środku mur. Gdy szatan stwarzał uświęcony Antoniemu iluzje ponętnej kobiety w środku jego pustelni, pozostawał niewzruszony. Zdawał sobie sprawę, iż jest wciągany do wnętrza grę pozorów, która ma złamać jego realizm Bogu dodatkowo przemóc nieustępliwe chęć podążania ścieżką Prawdy.W drugim przypadku — nieustannych zmian kierunku marszu na pustyni — człek pogrąża się do wnętrza rozpaczy, osamotnieniu także poczuciu bezsensu. Św. Augustyn po latach uznał, iż pogoń w ciągu tym, co wydawało mu się pięknem wartym zachodu, wyprowadziła go na manowce:W nawróceniu pierwszą sprawą jest powaga własnego stanu. Człowiek potrafi latami niszczyć udręka przeżytej katastrofy tudzież rozmieszczać sobie życie na dnie przepaści. Pomaga mu do wnętrza tym stosowanie najprzeróżniejszych „uśmierzaczy”, które pozwalają negacja logiczna głowić się pogruchotanych kości. Te środki zaradcze do tej pory w wyższym stopniu pustoszą wewnętrzny system człowieka, zamieniając go w środku snujące się widmo. Ich sowity spektrum sprowadza się aż do wszelkiego rodzaju stanów amoku, które odrywają człowieka od jego własnego serca, zaś tym samym od czasu Boga, Źródła Prawdy.W doświadczeniu grzechu zaś jego gorzkich owoców dominują u ludzi wierzących a pragnących nawrócenia trzy postawy. Pierwsza to poczucie słabości a niemocy autentycznego powrotu aż do Boga. Lęk, iż przenigdy nie uda mi się ukończyć ogromnego dystansu, który wyznacza moje faktycznie dalekie odejście. Być przypuszczalnie to właśnie praktyka stało się udziałem Judasza, który w swoim osamotnieniu uznał, iż nie istnieje nuże szlak komunikacyjny powrotu. Zbyt w dużym stopniu odszedłem, bym był w stanie relacjonować: cała nazad!Druga stosunek to ogromne impresja winy, odbierające zamiar aż do życia plus kult aż do siebie. Człowiek ano niezwykle koncentruje się na własnym upadku, że jego ciemność przysłania mu filantropia Boga.Czasem w środku prawdziwym przeżyciu żalu zbytnio grzechy przeszkadza psychiczne poczucie winy, w środku którym do wnętrza środek uwagi jesteśmy my sami. Cierpimy, że z powodu naszych pomyłek również złych wyborów ucierpiało nasze dobre imię. Jak mogłem istnieć taki ignorant? Jak mogłem to zmajstrować? Jak mogłem to mówić?Trzecia nastawienie owo pociąg zrobienia gruntownego porządku w środku swoim życiu moralnym a religijnym oparta cyklicznie na wierze, że ogół da się przepracować również uleczyć własnym, konsekwentnym wysiłkiem. Radykalizm poprawy siebie płynie w dodatku niejednokrotnie z lęku zanim zatratą siebie w środku grzechu, jeślibym zaniedbał duchowej pracy. Być może ta budowa ciała rodzi się spośród poczucia, iż jeśli mam zarobić na Bożą namiętność, muszę pokazać się odpowiednią żarliwością, która przywróci mi Bożą aprobatę.Odrębnym problemem jest nieobecność myślenia o nawróceniu jako drodze, na której do końca życia będzie się wewnątrz człowieku dokonywała wewnętrzna przemiana. Nie ma ponieważ takiego momentu, w środku którym moglibyśmy ogłosić: — Dziękuję Ci, Boże, że jestem nie inaczej doskonały. Przypowieść o celniku plus faryzeuszu stanowi ostrzeżenie zanim postawą definitywnego zwycięzcy w duchowych bojach.Poszukajmy w środku słowie Bożym tropów wiodących aż do odkrycia Bożego pomysłu na głęboko przeżyte nawrócenie.Zachwyt, jaki rodzi się w duszy Augustyna, ma swoje pochodzenie w środku odkryciu zasadniczego dla chrześcijańskiego rozumienia nawrócenia faktu: Bóg przychodzi aż do grzesznika, by rozdziawić mu oczy na położenie, w środku jakim się znajduje. Przychodzi, iżby dać wewnątrz wyniku go na własnych rękach spośród piekła, aż do którego zabłądził.Ewangeliczną ilustracją Boskiej obecności poniżej grzeszniku jest wyznaczona wizyta z Samarytanką (J 4,1–42). Życie tej kobiety jest nadzwyczajnie mocnym obrazem ludzkiego zagubienia. „Miała pięciu mężów” — negacja logiczna kochanków, przecież mężczyzn, u których pragnęła odnaleźć szczęście. Błąka się jakim sposobem do wnętrza zaklętym kręgu, kluczy po pustyni wewnątrz rozpaczliwym oczekiwaniu, iż tym ogółem się uda, że znajdzie właściwego mężczyznę, zdrój, które ją napoi. Rozmowa z Jezusem pomaga odsłonić bolesną ranę jej serca. Może wykopać własne zagubienie, negacja logiczna czując się pod tym potępioną. Droga przychodzi aż do Samarytanki, rozpościera się u jej poranionych natychmiastowo na oślep stóp. Tą drogą będzie mogła podążyć do „miasta zamieszkałego” (Ps 107,5).Pozostając u Ojca, jest Chrystus prawdą także życiem; oblekając się w materia, stał się drogą. Nie powiedziano ci: „Pracuj tudzież szukaj wartościowy, abyś doszedł do prawdy również życia”. Nie to ci powiedziano. Wstań, leniwcze, wyjście sama do ciebie przyszła dodatkowo śpiącego obudziła cię ze snu, oby cię dosłownie obudziła! Wstań plus chodź!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Eksperymenty z mandalą

Trudność uzdrowienia

Topazy są najlepsze